niedziela, 30 marca 2014

Wiosenne spojrzenie

Wiosna za oknem, pora aby zawitała również do naszego makijażu;) Moją propozycję odrobinę podrasowałam aby nadawała się również na wieczór;) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu:)

A oto efekty:)






Oraz zbliżenie na oko:)



Niestety mój aparat odrobinę zniekształcił żółty w wewnętrznym kąciku oka, mam nadzieję, że mi wybaczycie:)


Lista kosmetyków:

Baza Revlon Photoready Perfecting Primer 001
Baza pod cienie e.l.f.
Podkład Revlon ColorStay nr 150 do cery mieszanej i tłustej
Podkład Revlon ColorStay nr 320 do cery mieszanej i tłustej
Puder sypki Pierre Rene nr 03 Transparent
Puder transparentny Catrice
Kamuflaż w kremie Pierre Rene nr 01 Ivory
Korektor Astor Perfect Stay Oxygen Fresh 001 Ivory
Bronzer Revlon PhotoReady 100 bronzed & chic
Róż Maybelline ColorShow Blush'em
Kredka do oczu ASTOR biała
Matowy cień Cartice złamana biel 
Matowy cień KOBO nr 103 sunny day
Matowy cień z paletki No name pomarańcz
Matowy cień z paletki No name koralowy róż
Matowy cień z paletki No name fiolet
Eyeliner w żelu Vipera czarny
Tusz do rzęs Manhattan VolcanoXtra Explosive volume czarny
Paletka do brwi brązowych N.Y.C.
Błyszczyk KOBO nr 306 party
Rzęsy BOURJOIS urban chic 
Klej do sztucznych rzęs DUO


2 komentarze:

  1. Ładne kolory :) Osobiście zrobiłabym węższą kreskę na górnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety miałam zbyt szeroki pędzelek:( już zakupiłam cieńsze i pracuję nad kreską ;)

      Usuń

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)