środa, 26 marca 2014

Wieczorowa elegancja...

Dzisiaj mam dla Was klasyczny makijaż z mocno zaakcentowanymi ustami;) Ta wersja zdecydowanie nadaje się na wieczorowe wyjścia;) Intensywne oko i odważny akcent na ustach na pewno sprawią, że będziecie przykuwać spojrzeniem;)




Zbliżenie na oko;)




Mam nadzieję, że mi wybaczycie jakość zdjęć:) natchnienie przyszło dosyć późną porą co utrudniło mi pracę z aparatem...;)


Lista kosmetyków:

Baza Revlon Photoready Perfecting Primer 001
Baza pod cienie e.l.f.
Podkład Revlon ColorStay nr 150 do cery mieszanej i tłustej
Podkład Revlon ColorStay nr 320 do cery mieszanej i tłustej
Puder mineralny Revlon Aqua, Translucent Light/Medium
Puder transparentny Catrice
Korektor antybakteryjny Manhattan  nr 70 vanilla
Rozświetlacz i korektor 2 w 1 Rimmel Match Perfection nr 030
Bronzer Revlon PhotoReady 100 bronzed & chic
Róż w kamieniu H&M, Dazzling peach
Kredka do oczu ASTOR biała
Matowy cień Cartice złamana biel 
Perłowy cień H&M jasny róż
Perłowy cień  H&M cielisty róż
Matowy cień z palety Danni cielisty beż
Matowy cień z palety Danni brąz
Matowy cień z palety Danni czarny
Eyeliner żelowy Vipera czarny
Tusz do rzęs Manhattan VolcanoXtra Explosive volume czarny
Paletka do brwi brązowych N.Y.C.
Pomadka ASTOR Soft sensation nr 251
Rzęsy BOURJOIS urban chic 
Klej do sztucznych rzęs DUO

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie! I jak do twarzy Ci w tym makijażu ;)
    piękne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) rzęsy niestety nie moje ale lubię jak własne;)

      Usuń

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)