wtorek, 4 marca 2014

Cześć wszystkim !

Dzisiaj jest mój pierwszy dzień:) Mam tysiąc myśli na sekundę ale podejrzewam, że to normalne... Od dawna przymierzałam się do założenia bloga ale do tej pory albo nie miałam czasu albo pomysłu jak to zrobić... W końcu znalazłam odrobinę wolnego czasu i oto jestem :D  Mam zamiar podzielić się z Wami moją pasją...czyli makijaż wszelkiego rodzaju ;) wiem, że w sieci roi się od tego typu blogów ale kto mi tego zabroni ;P do tej pory nigdzie nie zamieszczałam zdjęć wykonywanego przeze mnie makijażu ale po namowach mojej siostry postanowiłam, że zaryzykuję :D być może komuś moje propozycje przypadną do gustu... :) szczerze mówiąc, a raczej pisząc... mam taką nadzieję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)