środa, 5 marca 2014

Delikatny i kobiecy...

Moja pierwsza propozycja makijażu... Delikatny makijaż pasujący do każdego typu urody. 

Kilka słów na temat wykonania...

Po przygotowaniu twarzy skupiłam się na oczach. Górną powiekę pokryłam matowym, jasnym beżem wpadającym w złamaną biel. Załamanie powieki pokryłam cielistym, matowym cieniem aby lekko ocieplić i zaakcentować łuk.
Górną linię rzęs obrysowałam czarnym żelowym eyelinerem. Kreskę w zewnętrznym kąciku oka wyciągnęłam delikatnie w kierunku zakończenia brwi. Obrysowałam załamanie ruchomej powieki tak do 1/3 długości oka od zewnętrznej strony. 
W zewnętrznym kąciku powstał "rożek", który delikatnie roztarłam czarnym, sypkim cieniem aby złagodzić ostry kontur i jednocześnie powiększyć optycznie oko. Dolną linię rzęs zaznaczyłam czarnym cieniem i delikatnie roztarłam, trzymając się jak najbliżej linii rzęs. 
Wewnętrzny kącik oka rozświetliłam białym perłowym cieniem z niebieskimi drobinkami. Tego samego cienia użyłam do zaznaczenia linii tuż pod brwią, jednak stłumiłam nieco efekt wcześniej użytym matowym cieniem.
Rzęsy podkręciłam zalotką i wytuszowałam.
Następnym krokiem było konturowanie. Na obszar "T" naniosłam rozświetlacz. 
Usta obrysowałam konturówką w odcieniu różu oraz naniosłam pasującą pomadkę.

Poniżej efekty :)




Mam nadzieję, że Wam się spodoba... niestety fotograf ze mnie żaden, dlatego z góry przepraszam za jakość. Starałam się zrobić dobre zdjęcia.... sesja była długa i wyczerpująca... :) 

Lista wykorzystanych kosmetyków:

Podkład Revlon ColorStay nr 150 do cery mieszanej i tłustej
Puder mineralny Revlon Aqua, Translucent Light/Medium
Puder transparentny Catrice
Korektor antybakteryjny Manhattan  nr 70 vanilla
Rozświetlacz i korektor 2 w 1 Rimmel Match Perfection nr 030
Rozświetlacz mineralny Mary Kay Pink stardust
Bronzer VIPERA 
Mozaika N.Y.C., Peach glow
Czarny eyeliner w żelu VIPERA
Czarny cień do powiek paleta  no name
Biały perłowy cień Pierre Rene z paletki Jeans quatro eyeshadows
Matowy cień Cartice złamana biel 
Matowy cień no name cielisty beż
Tusz do rzęs ASTOR StimuLong czarny
Paletka do brwi brązowych N.Y.C.
Kredka do ust Essence 07 cute pink
Pomadka Maybelline Color Sensational nr 450 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)