czwartek, 14 sierpnia 2014

Makijaż konkursowy

Cześć:)

Dzisiaj mam dla Was coś... innego :D Biorę udział w konkursie makijażowym organizowanym  przez Aga Make-up :) Tematem konkursu są zjawiska przyrody... jest kilka prac nawiązujących do zjawisk pogodowych tak więc postanowiłam, że pójdę w nieco innym kierunku i poszukałam inspiracji w świecie zwierząt :) 
Wachlarz możliwości ogromny ale moją uwagę przykuło pewne maleństwo, którego zdolności wkomponowania się w otoczenie zawsze mnie fascynowały;)

Tak więc oto moja propozycja... szalona :D możecie mi mówić Picasso :D


8 komentarzy:

  1. Ale świetne! Niby, że tylko kilka kolorów cieni wrzuconych na twarz w nieładzie, a jakby się bardziej zastanowić, to nie tak łatwo z nim było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) przyznam szczerze, że wbrew pozorom nie było to łatwe. .. nie wiedziałam od której strony mam zacząć :D to jest efekt 3 podejścia :D

      Usuń

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)