poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Weselnie i kolorowo

Hej:)
Ostatnio się nie odzywałam ale to przez to, że nie miałam zasięgu... byłam kilka dni w górach, pogoda nawet dopisała więc udało mi się trochę podreptać po przepięknych bieszczadzkich szlakach :) kto tam jeszcze nie był to gorąco polecam;) świeże powietrze,  zieleń... Można solidnie doładować akumulatory ;)

Koniec z tym rozczulaniem się bo kocham góry i mogę tak pisać i pisać o tym jakie są cudowne :D

Dobra, do rzeczy...

Mam dla Was dzisiaj kilka fotek makijażu, który zrobiłam koleżance na wesele. Miała śliczna chabrową sukienkę i kolorowe paznokietki więc zaszalałyśmy z kolorami ;)
Na oku znalazły się limonka, brąz,  fiolet, złoto,  turkus i chaber, a delikatna kreska i kępki rzęs dodały zalotności spojrzeniu;) na ustach wylądował soczysty róż:)

Na zdjęciach twarz wyszła dużo jaśniejsza niż reszta ciała, niestety koleżanka robiła zdjęcia przy złym świetle- w rzeczywistości wszystko było tak jak trzeba :P

I jak Wam się podoba taki makijaż?  ;)





Według mnie jest to idealna propozycja na lato:) świetnie sprawdzi się zarówno na większe, jak i te mniejsze wyjścia ;)

7 komentarzy:

  1. Wow, świetnie wyszło takie dobranie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) grunt to nie bać się kombinowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ;) Mam pytanie kiedy wyniki z rozdania ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) a jeśli chodzi o rozdanie to było przedluzone do dzisiaj ( informacja byla na moim fb ;) tak więc wyniki będą w najbliższy weekend :)

      Usuń

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)