sobota, 16 sierpnia 2014

Sesja ślubna - kurs makijażu ;)

Hej:)

Dzisiaj mam dla Was coś na co długo czekałam... jakiś czas temu zrobiłam sobie dodatkowy kurs makijażu ślubnego i ślubnego fotograficznego w szkole FaceArt w krakusowie ;)
Kursik świetny, profesjonalne podejście, sprzęt, najlepsze produkty znanych marek a przy tym bardzo przyjemna kameralna atmosfera:)
Prowadzący to bardzo fajny człowiek, który naprawdę zna się na rzeczy :) Polecam serdecznie- taka mała reklama gratis dla szkoły ale jak najbardziej szczera :) już myślę o kolejnych kursach... ;)

No dobra a teraz do rzeczy... ;)

W ramach kursu miałyśmy zorganizowaną profesjonalną sesję zdjęciową aby uwiecznić efekty Naszej pracy i móc je wykorzystać w portfolio:) Moja przesympatyczna modelka Patrycja wyglądała cudnie tak więc postanowiłam pdzielić się z Wami efetami mojej pracy :)

Serdecznie zapraszam ;)




5 komentarzy:

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)