wtorek, 19 sierpnia 2014

Mały backstage ;)

Cześć:)

W sobotę miałam troszkę pracy ale jak zwykle sprawiało mi to wiele przyjemności :) Nie dość, że trafiają mi się same fajne osóbki to jeszcze w między czasie ciekawe niespodzianki ;)

W minioną sobotę robiłam makijaż mojej uroczej koleżance, Kasi :) Jej mąż zajmuje się fotografią i postanowił zrobić mi małą niespodziankę... rozstawił sprzęt przy moim stanowisku pracy i cykał zdjęcie za zdjęciem... stresująca sytuacja no ale za to jaki fajny efekt końcowy ;)
 A tak na marginesie już nie raz miałam okazję korzystać z jego usług więc mogę go polecić z czystym sumieniem gdyby któraś z Was potrzebowała uwiecznić jakąś ważną dla siebie chwilę ;)
Piotrek i Kasia robią przepiękne zdjęcia, a przy tym są wspaniałymi ludźmi, otwartymi, bardz pomysłowymi, nawet troszkę zwariowanymi ale w ich przypadku to tylko kolejny atut - potwierdzi to każdy, kto ich zna ;)

Ciekawych zapraszam do kliknięcia :)

Pozdrawiam;)


2 komentarze:

  1. Ślicznie Twoja koleżanka wyglądała w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam zdjęcia w całej okazałości ale faktycznie wyglądała pięknie :D

      Usuń

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)