niedziela, 11 maja 2014

Naturalny makijaż podkreślający urodę

Cześć:) jak już wcześniej wspominałam w trakcie trwania długiego weekendu miałam sporo do robienia:) Pogoda dopisała dlatego postanowiłam wykorzystać obecność mojej ślicznej siostrzenicy. Troszkę zaszalałam i w ciągu dnia zrobiłam jej aż trzy sesje w różnych stylizacjach:)

Dzisiaj zaprezentuję Wam propozycję delikatnego makijażu w stylu make-up no make- up, który idealnie podkreślił urodę Sary:)

 Aby uzyskać naturalny, świeży efekt użyłam podkładu z satynowym wykończeniem. Zastosowałam lekkie konturowanie, na policzki powędrowała odrobina różu, a na szczyty kości rozświetlacz. Oczy delikatnie "przydymiłam" matowym, chłodnym brązem, rzęsy wytuszowałam. Usta pokryłam matową szminką w odcieniu nude.

Poniżej zdjęcia:)

W roli początkującego fotografa i fryzjera: ja:D




I wersja czarno-biała ;)




Ehh młodość... kiedy to było:D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)