niedziela, 4 maja 2014

Wyjątkowy makijaż dla wyjątkowej osoby:)

Witam Was serdecznie:) ostatnio jestem bardzo zapracowana i nieco Was zaniedbałam ale mam nadzieję, że powoli uda mi się to zrekompensować;)

Dzisiaj mam dla Was makijaż wykonany na bardzo wyjątkowej modelce a mianowicie mojej Mamie:) Jestem pierwszą osobą w jej życiu, której pozwoliła się umalować. Nigdy wcześniej się nie malowała, w młodości używała jedynie tuszu do rzęs i okazjonalnie szminki;)

Na co dzień moja Mama jest bardzo zapracowaną kobietą, ma podkrążone oczy, popękane krwinki, blizny stanowiące pamiątki z przeszłości i coraz to liczniejsze oznaki upływu lat...  Ale nie odbiera jej to przecież prawa do tego, aby od czasu do czasu poczuć się wyjątkowo:) Nie chcąc jej zniechęcać wykonałam bardzo delikatny makijaż, rozświetlający jej spojrzenie, odświeżający piękny kolor oczu, który był już odrobinę przygaszony, a Mama... Po jej uroczym uśmiechu widać, że była zadowolona z efektu:) To był dla mnie chyba najcenniejszy widok :)



I ujęcie w nowych okularkach:)


Utwierdziłam się w przekonaniu, że to co robię to nie tylko zwykły makijaż... życzę Wam tego samego:)


Lista kosmetyków:

Baza neutralizująca zaczerwienienia Catrice  Prime and Fine 
Baza pod ciebie e.l.f.
Wypełniacz linii mimicznych GOSH
Podkład wygładzający KOBO nr 502 light beige
Puder sypki Max Factor translucent
Korektor ASTOR Perfect Stay 001 Ivory
Korektor rozświetlający MANHATTAN  nr 2
Bronzer REVLON PHOTOREADY 100 bronzed and chic
Róż w kamieniu Maybelline Color Show Blush'em
Cień matowy CARTICE 660 ice white open
Cień matowy Pierre Rene nr 147 pastel nude
Cień matowy Pierre Rene nr 123 selfish
Cień matowy MUA z paletki Undress me too : corrupt
Kredka do oczu ASTOR biała
Paletka do brwi MUA pro-brow 
Tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie dramatic volume
Konturówka essence nr 07 cute pink
Pomadka Pierre Rene nr 16 pink angel



4 komentarze:

  1. Bardzo ładny ! Taki naturalny :)
    Czy jest szansa na listę użytych kosmetyków ?:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    malowanka.bloog.pl
    https://www.facebook.com/MakijazowySwiatJoannaPiotrowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) lista kosmetyków jest już pod postem;)

      Pozdrawiam:)

      Usuń

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)