poniedziałek, 2 czerwca 2014

Makijaż do konkursu na Ambasadorkę Pierre Rene i MIYO

Hej:)  

Dzisiaj minął termin nadsyłania zgłoszeń do IV edycji  konkursu na Ambasadorkę Pierre Rene i MIYO.  Na szczęście i ja zdążyłam wysłać swoją pracę:)

Wiem, że konkurencja jest ogromna- widziałam inne propozycje i są naprawdę ciekawe ale co tam... Spróbować zawsze można:) 

Ta edycja była nieco inna niż poprzednie. Główne zadanie polegało na przygotowaniu facechartu i odwzorowaniu projektu na modelce lub na sobie samej:) 

Do tej pory rzadko planowałam w ten sposób makijaż, najczęściej moje propozycje są całkowicie spontaniczne... Dobieram kolory w trakcie malowania, często zmieniam koncepcję i końcowy efekt jest wynikiem burzy mózgu ;) 

Ogólnie uwielbiam klasyczne, stonowane  makijaże ale tym razem postanowiłam zaszaleć z kolorami... Pomimo, że na oku można znaleźć chyba wszystkie odcienie tęczy to moja propozycja jest raczej spokojna, idealnie nadaje się na letnie imprezy:) 

Foto: Dominik Idzikowski




Mam nadzieję, że nie tylko ja widzę podobieństwo w tych dwóch zdjęciach:D  Może się wydawać, że zrobienie facechartu to nic skomplikowanego... Nic bardziej mylnego;) 





 Trzymajcie za mnie kciuki:D 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszło :) Też miałam problem ze zrobieniem facecharta, pierwszy raz takie cudo robiłam..Zwykle szkicuje makijaż ale zwykłymi kredkami xD We wtorek pokaże pracę na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) ja rzadko robię projekt ale też wykorzystuję kredki, a tym razem robiłam normalnymi kosmetykami:D nie jest to proste... Czekam na Twoją pracę i życzę powodzenia:)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż ! Perfekcyjnie wykonany!
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) niestety nie jestem specjalistką od facechartów ale co mi tam....:D pozdrawiam:)

      Usuń

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)