wtorek, 22 kwietnia 2014

Makijaż weselny Małgosi :)

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć makijażu "weselnego", który wykonałam swojej koleżance w ostatni weekend:) Niestety jakość zdjęć nie jest najlepsza- nie naładowałam akumulatorka...;( czasami żałuję, że skleroza nie boli...;)

Gosia chciała delikatnie podkreślić oko- użyłam do tego matowych cieni w odcieniu brązu i beżu, które pięknie wyeksponowały jej tęczówkę. Dodatkowo dokleiłam kilka kępek aby nadać spojrzeniu subtelności;D
Jak można zauważyć tym razem skupiłyśmy się na ustach;) Według mnie ten odcień czerwieni- z delikatną domieszką pomarańczy, idealnie się prezentował i stanowił ciekawe dopełnienie całości:)


A oto efekty:)






Oczka z bliska ;)




A co Wy sądzicie o takim makijażu?:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)