poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Makijaż na każdą okazję:)

Makijaż to nie tylko maska do ukrycia niedoskonałości, poprawienia czegoś, co w rzeczywistości Nas nie satysfakcjonuje... Każda kobieta chce czuć się piękna, spojrzeć w lustro i uśmiechnąć się do osoby, którą w nim zobaczy... ;) 

Makijaż to moja pasja, wykonując go staram się wydobyć naturalne piękno, które drzemie w każdej kobiecie... Czasami ukryte za codziennością lecz zawsze obecne:)  

Dla mnie jest to doskonały sposób aby dodać sobie więcej pewności siebie, możliwość stania się kimkolwiek zechcę... niezależnie od tego, czym się zajmuję na co dzień;)                                                                                                        
                         

                                                                                               
Jeżeli podzielasz moją opinię i podobają Ci się efekty mojej pracy, to serdecznie zapraszam na makijaż. 

Zainteresowane osoby zachęcam do kliknięcia KONTAKT :) 


Pozdrawiam,
K.:)

4 komentarze:

  1. Makijaż to także moja pasja, którą uwielbiam się dzielić. Doskonale Cię rozumiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz gdy widzę zadowolenie na twarzy osoby, którą dorwe w swoje łapki to aż mi się tak miło robi i mam motywację do tego, żeby doskonalić i rozwijać swoją pasję;) życzę tego każdemu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygladasz moja droga !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)