sobota, 27 września 2014

Makijaż ślubny

Hej :)

Nie było mnie tu dawno ale niestety... mam tyle na głowie, że aż szkoda gadać. Jakiś czas temu pokazywałam Wam makijaż wykonany do sesji ślubnej plenerowej. Dzisiaj orzymałam pełne zdjęcia:) Jest mi bardzo miło, że o mnie pamiętano. Zawsze zapominam o aparacie i rzadko pokazuję Wam Piękności, które wychodzą spod mojego pędzla  :) Na szczęście zaczynają do mnie powoli napływać wiadomości z różnych stron, tak więc...być może częściej będzie się coś pojawiać :) 

Na zdjęciu poniżej przemiła Pani Irenka :) wyglądała cudnie, makijaż może nie jest dobrze widoczny, ale i tak postanowiłam się pochwalić :) 
Jeszcze raz dziękuję za pamięć i życzę każdej makijażystce tak miłych klientek :)




To zdjęcie jest przecudne :) A jak Wam się podoba? ;)

2 komentarze:

Dzięki za odwiedziny:) Każdy komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu:)

Pozdrawiam,
Klaudia :)